renkliruya Selmayusuf Teşekkür ederim..Çok geçmiş olsun.. bizde inşallah atlatırız kolayca.. Düşündükçe fenalık geçirecek gibi oluyorum..
Selmayusuf Eymensss kesinlikle erken yaptır Eltiler de yaptırdı puan benimle birlikte onun ki 4aylık o kadar ağlamadı benim oğlan yıktı geçirdi ortalığı
Deletedmom115 Selmayusuf Merak etme ağrısı vs geçti mi? Geçerse daha rahat olacak yarına da eski rutine dönersiniz inşallah.
teachersrn Selmayusuf geçmiş olsun benimki de ağladı tabi, korkuyolar çişini yaparken de ağlıyor ama panik yapmayın normal yani
Selmayusuf renkliruya inşallah kolay geçer valla ben çok korktum. Oğlum çok nazlı. Yapacak bişey yok iyileşinceye kadar sabredecem. Allah herkese kolaylık versin
Svdgnss Merhabalar benim de oğlum 10 aylık bende sünnet ettirmek istiyorum. Süreç nasıldı nasıl uyusturuldu lokal mı genel mı kaç günde toparlandı rica etsem anlatirmisiniz