Selmayusuf 13 aylıkken yaptırdık sünnet külodu almıştım üstüne bez başlayarak kullandım ama kaka yapınca yıkadım kuruması uzun sürdü karton bardak koydum genelde, baticon damlattık üstüne pomat sürdük kapattık üç gün bu şekilde yaptık cuma sünnet olmuştu salı günü duş aldı ve salıdan sonra her gün on dk ılık suda oturttuk duş aldırdık her defasında pomat sürdük bir haftada baya iyileşti ama dikişlerin düşmesi daha uzun sürdü, her şeyi anladığı için de hiç bir zaman bezini değiştirmek pansuman yaptırmak istemedi kaçıp gitti hep, kavga kıyamet bez değiştirdik bir hafta boyunca