Asafbey44 165 boy 86, kilo 4 ay önce sezeryan dogum yaptim emzirmiyorum ama 1grm bile veremedim doğumdan beri
O kadar diyete ve zayiflama çay ve detoksa rağmen
Bir sorunum olduğunu düşünüyorum artık salı günü gidip testlerimi yaptiricam
Ama en büyük sorunum bence cok yemek boğazım hiç boş kalmiyor gece bile uyandigimda ağzıma birşey atıyorum 😂😂
Ve sürekli kayinbabamla kilomdan dolayı kavga ediyoruz
Biran önce iştah kapatan birşey lazım bana