ftsdmrhn Ben sipariş vermiyorum, çünkü elemanlarıni yürütüyorlar kar soğuk demeden. Altlarına bir araç vermek zor sanki, yani en son 2020 Kasım ayında sipariş vermiştim ve böyleydi ondan beridir vermiyorum
11Hilal11 Hellolo valla benim surekli kullandigim bi uygulama hafta 2 3 siparis veriyorum kapida bakit odemesi oldugu icin cok mantikli geliyor ve hic sıkıntı yasamadim valla personellerle alakali diye düşünüyorum kapiya gelen cocuk her seferinde numarasini verir abla eksik olursa ara diye bir kere tuvalet kağıdımı getirmemisler hemen aradim geldi ve hep zamaninda gelir
Alevvvv Hellolo iki kere sipariş verdim sorunsuz bi şekilde aldım en cok hoşuma giden kapıya kadın personel gelmesi oldu
YeniAnneIstanbul Hellolo En kotu durumda diyelimki gelmedi zaten onlarda gelmedigini gorebiliyor ve size para iadesi yapilir