Hellolo benim bir kere eksik ürün gelmişti o zaman kontrol etmemiştim adam gittikten sonra fark ettim ondan beridir her siparişimde kontrol ediyorum
meyve sebze sipariş etmiyorum asla, ezikleri koyarlar diye
tavuk vs gibi gramajı değişen ürünleri de tercih etmiyorum çünkü bir kere diyelim 1 kg seçmiştim 900 gram gelmişti (az bi para olsa da insanın zoruna gidiyo)
gelmediği taktirde eksik ürün old taktirde para iadesinin yatmasıyla uğraşmamak için kapıda ödeme seçiyorum her zaman. Kapıda eksik ürün olursa hemen onu düşüyo az ödüyorum
çoğu zaman saatinde geliyor geç geldiği de oluyor bazen
sonuç olarak baya memnunum bebekle gidip alması pirinç bulgur mercimek gibi taşıması ağır şeyleri getiriyorlar aro