Mom06 Ssssraa sanmıyorum acıttığını ağladı ama dokunuyolar diye ağladı aynı noktaya sürekli çubuklarla dokundu diye zaten 5 dk bile sürmüyo 😊
Eda1990 Gobek bagi acidigindan aglamaz dedi doktor bana yakma islemide acitmiyo cnm aglamadi bnm kizim basit hemen oluyo
Cnszeze Ssssraa benimde öyle olmuştu. O gün silme banyo yaptırdım sonrasında fön makinesi ile kuruttum göbüşü. Sabah ince bir bağ tutuyordu. Gene kuruttum fön ile. Akşamına göbeği düştü.