Ssssraa Bebeğim 5 günlük göbeği kurudu kuruyacak . Sarı sarı bir şeyler var kökünde. Nedir bu tam kurumadığı için mi? Badisine bulaşmış korkuttu beni
Eda1990 Ssssraa canim gormeden bise demek istemem ama enfeksiyon kapmistir benim kizimda ilk ole oldu kuruyo gibiydi ama zibinda sari leke oluyodu sonra sulandi falan en sonunda yakti doktor kurudu yaltidan kastim gobegini yakmiyo adini suan unuttum siyah bi toz suruyo kalemle o 3 gunde yikamiycan dio gobek kuruyo bise olmaz korkma caresi war yani dus aldimi gobegini ii kurula suan
Minikbereninannesi Ssssraa bizimkini de doktor siyah kalem gibi bir şeyle yakmıştı. Aynı şekilde dibi sulu sarı renkti
Mucizem04 Ssssraa çocuk cerrahına git canım doktor gümüş nitratla yakıyor bebeği yıkayıp git 3 banyo yok çünkü geçiyor sonra inşaAllah
Mom06 Ssssraa bizimde öyle oluyodu 7. gün göbeği düştü sonra iltihap arttı yaktırdık mutlaka götürün doktora
Ssssraa Mom06 Mucizem04 Minikbereninannesi Eda1990 SelinGoktug canlar peki bu yakma işlemi can acıtıyor mu?
Emsa Bizimkinde de olduhatta kan bile gelmisti cok az .doktora goturduk krem verdi kokusu yoksa korkma bizimki dustukten sonra bile devam etmisti burdaki hemsireye alkolle fln sildrimjstik
Nilebru Ssssraa bende de oldu aynısı doktora götürdüm önemli değil dedi temizlik yapıldı göbeğine ertesi gün göbek bağı düştü sizde isterseniz götürün ama endişe etmeyin illa yakılacak enfeksiyon diye boşuna üzülmeyin
Mom06 Ssssraa sanmıyorum acıttığını ağladı ama dokunuyolar diye ağladı aynı noktaya sürekli çubuklarla dokundu diye zaten 5 dk bile sürmüyo 😊
ResmiyeTemiz Bende görmeden bir şey diyemem . Ama kendim hemşireyim. Ben bacoderm diye bir krem kullandım . Kızımda da olmuştu hafifte kızarıklık mevcuttu. günde bir kere o kısma merkezden çevreye olacak şekilde sürüyordum çok çabuk düzelerek düştü
ResmiyeTemiz Bizimde böyleydi canım. Biraz da yeşilimsiydi aynı. Kullandım 3-4 gün sonrasında düştü göbek bağı da her hangi bi kızarıklık bir şey de kalmadı
ResmiyeTemiz Ssssraa enfeksiyona bağlı. Oluyor ama illaki ufak çaplı da olsa. Göbek bağı bezin dışarısında kalmalı ve duştan sonra temiz kuru bırakılmalı . Ben ne yapmam gerektiğini bilmeme rağmen oldu . Yakında kuruyup düşer