genel olarak herkes belli konulardan muzdarip insan saniyor sadece kendi cocugu boyle acaba benm hata yapiyorum vs diye ama anladigim bu yaslar hep boylr biz 2 yas sendromunu atlattik diyelim suan 3,5 a dogru gidiyoruz ve ben 2 yas neymiski diyorum anamm bitmiyor sendromlar her ay baska sendromlar cikiyor ben artik guluyorum okadar komigime gidiyorki surekli kaldirmasi isteginin bitmemesi bir yana birde bi bilmisler rezil ediveriyor el yaninda🤣 bu gunlerde gecicek diyorum ama sanirim yol cok uzun … hepimize guzel evlatlarimiza yetebilmek icin sabir ve guc diliyorumm