Yerfistigininannesi aaaa merhaba🥲 hemen hemen biz de öyleyiz şu aralar. Özellükle sokaktan eve girdiğimizde müthiş krizler yaratıyor, yatıyor yere, histerik ağlamalar falan:) gerçi komik buluyoruz çok, komik bir durum😅 tabii zorlayıcı ve yıpratıcı ama biz hiç ağlayarak isteğini yaptırtmasına izin vermiyoruz. Özellikle ağlıyorsa isteğini yerine getirmiyorum. Makul bir istekse, sakinleşince, ağlamıyorken yapıyorum. Sokaktan eve girdiğimizde ki krizlerinde de valla atlıyorum üstünden geçiyorum, ilgi göstermiyorum. Bu hareketinin ilgi gördüğü fikrini pekiştirmesin kafasında diye. Sokakta bile yapsa bırakıyorum yerde istediği kadar ağlasın.
2 yaş dönemi biraz zorlu imiş malesef. Yorucu ve yıpratıcı gerçekten.