Nesrincente Yengecanne_ benım 15gün falan gecmısti 5000 küsür dü kanamanız falan hıc varmı acaba kimyasal falan mı ki
Yengecanne_ Nesrincente hayır kanamam yok adetim gecikti zaten 14 gün.Üç aylık bebeğim var art Arda iki bebeğim oldu belki o yüzden rahimden kaynaklı ya da spiral , stres olabilir. Benim 13 gün geçti test verdiğimde olsa değer 0,156 çıkar mı değil mi?
Deletedmom_73 Yengecanne_ başında 0 varsa negatif demek yani örneğin 5,6 olsaydı pozitif olurdu çünkü 5′in üstü pozitif demek
Yengecanne_ Deletedmom_73 teşekkür ederim 🙏 aslında biliyorum bunları ama pozitifte çok ısrar edince insan aptala bağlıyor