Hanımlar burada da daha önce yazmıştım hatırlayanlar vardır.Spiral taktırdım bir buçuk ay önce.Ve adetim de 13 gün gecikti.Hem spiral hem prezervatif kullanıyoruz ve bir kazada yaşanmadı.Sürekli test yaptım evde negatif çıktı ama içim rahat etmedi kan testi yaptırdım. Beta hcg 0.156 çıktı.Doktor bana gebelik testin pozitif dedi.Ben de 0-10 arası negatif değil mi dedim.Kem küm etti.Doktor bey dedim adetim 13 gün gecikti ve değer 0 a yakın, şimdi negatif mi pozitif mi dedim? Bana kadın doğuma git negatif mi pozitif mi bilmiyorum dedi.Gerçekten bayılmak üzereyim.Adetim bu kadar geç olmasına rağmen değer 0,156 olabilir miydi ? Sizce bu test negatif mi pozitif mi? lütfen bilenler yazsın.