Ben de bununla ilgili bir post açmayı düşünüyordum bu harika olmuş 👍🏼 ben de Eryaman tarafında oturuyorum, aileler yemek yerken çocukların da oynayabileceği temiz güvenilir yerler var midir bildiğiniz? Tabi cocuklar da yemek yedikten sonra oynasalar cok iyi olur 🙆♀️😄