use_use kreşi seçerdim herhalde ama sizin anlattığınıza dayanarak ben de kızım 1 yaşına gelince çalışmayı düşünüyorum kayinvalideme bırakacağım ama görümcem tarih mezunu öğretmen benim gibi kendisine oyun ablalıgı teklif ettim seve seve yaparim dedi ücret de ödeyeceğim her ne kadar almam dese de. Çünkü ben sana bıraktım ben gelene kadar oyala gibi bir durum istemiyorum. Tv ,telefon gibi seyler göstermeyecek bol bol kitap okuyup aktivite yapacak. Çünkü ben cok emek veriyorum 1 yasina kadar getirip sonrasında tv izleyen bir cocuk olsun istemem zamani gelince elbette izletirim fakat sizin anlattiginiz kadarıyla kayinvalideniz izletir gibi duruyor hele de bir sınırlama getirmezse tehlikeli. Kreşte sosyalleşmesi daha çabuk olur.