esrefiMahlukatAnasi haavvvaaaa kaç bezde denk geldiniz? Susuz kalınca idrarda kristalleşme oluyor, bezde turuncu gibi görünüyor o kristaller. Aşırı terlediği dönemde oğlumda da oldu. Daha sık emzirdim, geçti çok şükür.
ftmgz haavvvaaaa yetersiz beslenmede oluyormuş o renk dedi bana doktor sizin ondan mı bilmiyorum ama bence doktora gidin
Latiko haavvvaaaa hayır doktor daha sık emzir demişti bana genelde gece az beslendiği zaman oluyordu sabah açınca görüyordum. Yani idrar bezde çok bekleyincede oluyormuş ve çişi azalınca.
haavvvaaaa Latiko atak döneminden dolayı beslenmemkz azaldı haliyle çiş de çok fazla yapmıyor sanırım o sebep galiba oldu yazılanları karşılaştırınca öyle geliyor aklıma inşallah beslenmesi düzende geçer diye umut ediyorum
Smyygl Anne sütü alıyorsa sizin daha çok su içmeniz gerekiyor ve daha sık emzirmeniz. Eğer bunu da yaptığınız halde geçmezse doktora götürmeniz gerekir. Büyük ihtimalle geçer zaten inşalalh.
Mumoslu30 Busramnida Şuan 4 ay 5 günlük teyzesi 💐 sizinkisi bizim sariligimiz vardı bu sekilde leke gorunce hemen götürdüm canım korktum sarilik vucuda inmisndedi doktorumuz iyki hemen goturmusum canım 🥺🥺3. Ayda bitti uzamis sarilikti malesef cok yuksekti
Miniklerim123 haavvvaaaa benim bebeğim de görmüştüm idrar testinde idrarında kan görüldü kum döküyor dediler
Pimpiriklianne07 haavvvaaaa benim bebeğimde de olmuştu dr a gösterdim susuz kaldığı için demisti sik sik emziren terletmeyin.