haavvvaaaa Kızımın bezinde birkaç gündür turuncu leke var neden olur sizce var mı başına gelen ne yapmam gerekir huzursuzluğu falan da yok şükür idrar yaparken zorlanma acı ağrı falan ama turuncu leke ne için geliyor bilmiyorum
Mumoslu30 haavvvaaaa Canım kesin bir doktora götür bugün benim beegimdede olmuştu sarılık çıktı malesef hic bekleme🥺🤲🏻🕊
Latiko haavvvaaaa o turuncu lekeler bezin kristalleşmesindende oluyor ya bizde de olmultu de öyle dedi . Bezle ilgili yani.
haavvvaaaa Latiko ybb kullanıyoruz biz ne yapmam gerekir bezleri mo değiştirmeliyim siz nasıl yapmıştınız
Miniklerim123 haavvvaaaa benim bebeğim de görmüştüm idrar testinde idrarında kan görüldü kum döküyor dediler
haavvvaaaa Birdenizhikayesi 4 aylık olduk biz bu aralar sanırım ataktan hiç yemiyor mama ile besleniyoruz yemek istemiyor uzun saatler aç kaldığı oluyor yediremotorum çünkü
[silindi] Kaç aylık bebeğiniz suyu-sıvıyı eksik alınca oluyor o kristalleşmeymiş bizde de olmuştu doktor öyle söylemişti
Latiko haavvvaaaa hayır doktor daha sık emzir demişti bana genelde gece az beslendiği zaman oluyordu sabah açınca görüyordum. Yani idrar bezde çok bekleyincede oluyormuş ve çişi azalınca.
Aliaslan1 haavvvaaaa sıvı eksikliğinden olur yani mama ya da anne sütünü az almış az beslenmiş demek oluyor. Su vermekten bahsetmiyorum anne sütü ya da mama hangisini alıyorsa miktarını arttırın.
[silindi] haavvvaaaa su kısmını bi doktora ve ya hemşireye danışın isterseniz. Emziriyorsanız arttırın mama veriyorsanız arttırabilirsiniz biraz
haavvvaaaa feratlarkupeklergiremez atak sebebiyle beslenme düzenimiz bozuldu evet beslenmemiz düzene girince inşallah geçer mi dersiniz
TiniminiKayra haavvvaaaa yeteri kadar beslenemiyo sivi alimi düşük büyük ihtimal enfeksiyon olma ihtimalidr var doktora götürün