Benim de bebeğim 3 aylık alerjik bir bebek. Şu ana kadar sadece anne sütü ile besleniyor. Kilo alımı sınırda ben de mama vermeyi düşünüyorum ama hangisini versem bilmiyorum. Mamaya alıştıktan sonra meme reddi olan var mı açıkçası ondan da endişe ediyorum.