Aselezgii aslında çok güzel bir duygu sadece bebeklerimiz küçük olduğu için keşke araya biraz zman girse diyoruz masallah Allah kucağına almayida nasip etsin benim oğlumda 3 ay 17 günlük eşim kendimden eminim diyor olursun merak etme diyor ama 1 aydan fazla oldu daha olmadım zaten doğumdan sonra 1 kere tek oldu çok az bir şekilde 2 gün sürdü ondan sonrada hiç olmadım 1 ayı geçiyor bende biraz korkuyorum oğlum çok küçük dana ama Yinede Rabbimin işi karisamayiz birşey diyemeyiz hakkımızda hangisi hayirliysa o olur inşallah 🥰