Tosbik1406 Mayıs sonu doğum günü canım beni çok üzüyor ama sabretmek çok güzel bir şey boya kalemi defter 1 den 10 kadar öğretim ondan sonra alfabe harflerin öğretim renekleri öğretim kendi isimini öğrendi abla, abi,teyze,baba,anne, hâlâ, kardeş,dede, anneanne,nine,gel,git,at,bak,yap, hayır,evet,off, bıktım,aaa,kalk,yapma,yaa,abooo,annaaa,,diyor iştahı çok güzel uyku düzeni çok güzel bu sene tuvalet eğitimi vericem 2 yaşına girmisini bekliyorum dışarı çıkıp parka gidiyiruz yani yorucu aktiveler yapıyorum ki uyukusu gelsin diye suyla oynamıyı çok sever
daha çok şeyler var ama aklıma gelenleri söyledim hiç üzülme geçecek bu süreç annelik kolay bişey değil ne demişler sabreden derviş muradına ermiş bide Allah herkesin yardımcısı olsun annelerimizin amin……..🤲☺️