Ehliyetimi 12 yıl önce falan almıştım. Geçen sene de aktif kullanmaya başladım. Ilk başta aynı dediginiz gibiydim, arabadan inince her yerim kasılmış ağrımış oluyordu. 1 haftada 3 kere kaza yaptim😂 dedim yapamayacağım bırakacağım, sonra kendiliğinden oldu iste. Yalniz çıkın olacak olan oluyor zaten sonra rahatlıyor insan