İlk zamanlar tedirgin olmanız çok normal. Bende öyleydim. 1 ay kadar eşimin yanında sürdüm ama beni daha çok strese sokuyordu her ne kadar anlayışlı olsa da yanında biri varken öğrenemiyorsunuz bence. Ben kendime tarih koymuştum dedim şu tarihte tek başıma çıkacağım artık diye. Dediğim gibi de yaptım. Tek başıma sürünce bi güven geldi. Arabamız manueldi ama bir süre sonra araba senin bir uzvun gibi oluyor. Nerde ne yapacağını otomatik olarak yapmaya başlıyorsun.
Başta tedirginliğiniz için arka cama yazı yapıştıralirsiniz. Acemiyim lütfen anlayışlı olun gibi. Ben denk geldim öyle hoşumada gitti. O zamanla gereksiz korna yememiş olursunuz. Bir de trafikte bayan görünce maalesef sıkıştıran, korkutan çok oluyor. Sarı ışıkta bile çok korna yediğimi bilirim ki seri kullanırım. Şimdi ki arabamızın arka camları filmli, görünmediğim için arka taraftan hiç rahatsız edilmiyorum artık 😄 Size ufak bir tavsiyem olsun.
Zamanla da alışırsınız. 🤗