Seymaaa_nuur Bugsbunny1 haklısınız sağlık olsunda huysuzlukları kalsın bi kenarda dicem ama dün çileden çıktık komşularımı tanımam bebek seslerine bi sıkıntı mı var diye geldiler o duruma geldik. Şimdi de en ufak ağlamaları krize döncek diye aklım çıkıyor
Bugsbunny1 Seymaaa_nuur Allah kolaylık versin size inşallah ❤️ Benimde görümcem şimdi ikizlere hamile 8 haftalık .
Seymaaa_nuur kirmizibasliklikiz_ henüz bir bebek arabası almadık biz ondan bana göre bi uyutma yöntemi değil sanırım ama güzel bi yöntem 🤭
Deletedmom_37 Seymaaa_nuur bende pusette uyutmaya alistirdim 7 aylıklar hala pusette sallayıp uyuduktan sonra besiklerine koyuyorum
Seymaaa_nuur Deletedmom_37 pusette mantıklı ama uyumuyolar yatmamak için direniyor benim kızlarım çıldırıyorum hergün her uyutma çabamda ağla ağla mahvoldum ya. Onlarla birlikte bende ağlıyorum sinir sistemim çöktü
Seymaaa_nuur Bugsbunny1 inşallah canım sağol 🤗 Rabbim sağlıklı sıhhatli kucaklarına almayı nasip etsin inşallah
Melisa_33 Seymaaa_nuur 4ay atağı bende yaşadım çok mızmılandılar ağlıyordular 5aylıklar az daha azaldı
gazetecianne Seymaaa_nuur aynı benimkiler de öyle 4 aylık ikiz ne yapacam bilmiyorum demin ağladım bu yüzden
kirmizibasliklikiz_ Zeynep49 cikariyorum evet ilk zamanlar uyaniyorlardi ama simdi hem ben almaya alistim onlarda bu duzene alisti sanirim uyanmiyorlar 😁
caniminikizleri Seymaaa_nuur 15 aylık ikizlerim var tek başına bakıyorum büyüdük biz şükürler olsun tabi babamızında çok yardımı oluyor Allah razı olsun babaları yardımcı olmuyor mu acaba size 🤔
kirmizibasliklikiz_ Zeynep49 zamanla alisiyorlar sanirim birbirlerinin sesine bizimkiler artik her seferinde uyanmiyor sese 😁