Yaren5677 RainOverMe 22 aylik erkek külot bez kullanmak istiyorum ama daha küçükken aldık oda iyi gelmedi oda taşırıyordu şuan nasıl olur bilmiyorum ba
RainOverMe Yaren5677 bezleyince pipisi yukarıda ya da yan mı duruyor acaba. Oyle de taşıyor genelde. Külot bezden genelde memnun kalıyor anneler. Pipisını kontrol edıp deneyın ıstersenız olmazsa da aynı sekılde külot bezde deneyın ama mutlaka buyuk beden alın
delirmeceler Yaren5677 merhaba bebeğiniz erkekmi benim oğlumda molfixde sleppyde aynı sıkıntıyı yaşadı şimdi geceleri premium care kullanıyorum sızdırma olmasın diye gündüzleride baby me kullanıyorum