Yaren5677 Bezide degistirdik ama sabahlari aşırı üstüne taşıyor gece uyumadan süt içiyor ondanmi acaba önceleri olmazdı her sabah böyle olmaya başladı çözüm önerecekler varmi
SeverusSnape Yaren5677 bez bedeni küçük geliyor olabilir mi? Bezlerin emiciliği de değişiyor gerçi. Bazen de bezin bel kısmı çok yukarda, cırt kısmı çok aşağıda kalabiliyor veya tam tersi oluyor. O zaman da çiş sızabiliyor. Hangi marka kullanıyorsunuz şu an?
Lalin9898 Yaren5677 bende ayni sorunla doktora goturdum doktor diyabet olabilir dedi test yapti bisey cikmadi
Mucize_ Yaren5677 4 numara beze geçince aynı problemi yaşadım bir kaç marka denedim burdan önerilen primaya en son prima denedim bir tek o sızdırmadı bir beden de büyük aldım
Yenianne0681 Yaren5677 biz normalde 4 numara bex kullaniyoruz ama gece 5 numara kullaniyorum sabaha kadar degistirmedigim icin tasmasin diye boyleliklede tasmiyor
Yaren5677 SeverusSnape Molfix kullanıyorum a101 bezi kullanıyordum çok sızıyor diye buna geçtim bunu oncedende kullanıyordum fiyatlar uçuk diye değişirmiştm şuan tekrar buna geçtim ama buda sızdırıyor geceleri
1kiz1oglan- Bezini 1 numara büyük alabilirsin ondandır diye düşünüyorum bide çok mu gevşek bağlıyorsun acaba
Yaren5677 1kiz1oglan- oda olabilir bez gevşek kalıyordur bazen çok sıkınca lastikleri pisk yapıyor bacağı kızarıyor diye çok sıkmıyorum
Mervedr Yaren5677 molfix bezi kullanıyoruz bizde sabahları önden tasma yapiyo gece çok su içince oluyo genelde. Bi de bence bezi küçük geliyo hep 4 numara almışım daha 190 tane var bitince 5 e gecicem
Yaren5677 Mervedr evet benimde sasirdim ya önceden yapmazdı sanirim sütten oluyor bizimde yatmadan süt içiyor bizde aslında 6 numara kullanıyoruz ama bilemedim bakalım
Adalet-34 Yaren5677 süt çok fazla çiş yapmasına neden oluyor bizde öyleydik her yeri batıyor ne yazıkki
Yaren5677 Adalet-34 sıvı olduğu için sanirim biraz daha erken vermem gerek tam uyumadan içtiği için sanirim gece tutamıyor fazlasıyla yapıyor 🤦♀️ icmeyede çok alışkı uyku öncesi iyi geliyor
Adalet-34 Yaren5677 benim kızım da her uykudan önce biberonu alır agzına içe içe uyur bazen bende sütle su karıştırıyorum kabız olmasın diye sabaha kadar her yer batıyor o yüzdrn bayrama sıkı temizlik var evde
RainOverMe Külot bez denediniz mi kimi anne çözümü külot bezde buluyor bir beden de büyük alın mutlaka hatta ıkı beden bıle olabılır cunku bazı markaların külot bezı kucuk oluyor. Kac aylık kac kılo bebısınız bır de nereden oluyor tasması kız mı erkek mı🙃
Yaren5677 RainOverMe 22 aylik erkek külot bez kullanmak istiyorum ama daha küçükken aldık oda iyi gelmedi oda taşırıyordu şuan nasıl olur bilmiyorum ba
PortakalliKahve Yaren5677 bezi iyice açın gevşeterek ve ön tarafını içine katlayarak bağlayın ben böyle çözüm buldum
Nrkzy Yaren5677 son zamanlarda ben de aynı dertten muzdaribim gece bezi taşıyor uyanıyor çocuk prima külot bez denedim taştı goon denedim taştı her şekilde taşıyor gece acıkıyor süt içiyor süt işincede çok çiş yapıyor her gece uyanıyoruz artık