Oykunil 4. Ayımızda alerjiyi öğrendik ama ondan önce belirtilerimiz vardı. Götürmediğini doktor kalmadı hepsi şampuandan dedi. Denemediğim şampuan kalmadı. Baktım olmuyor özel bi doktor buldum ona götürdüm alerji testi yaptırdım. Şuan 7. Ayına girmek üzere bebeğim , yavaş yavaş süt ürünleri vermeye çalışıyorum. Hafta da bir veriyorum. 3 günde bir e düşüreceğim. Sonra her gün vermeye çalışacağım.