Oykunil aptamil kullanıyoruz , hala devam ediyoruz. Bizim süt ürünlerinden ziyade , yumurta alerjimiz çok yüksek çıktı. O yüzden mamayı değiştirmedi doktorumuz. Vücut yavaş yavaş alışacak bu duruma dedi. Mamayı yediği zaman vücut tepki vermiyor. Ama bizzat yoğurt yediği zaman anında yanaklar ve boynu kızarmaya başlıyor. Popoda ve genital bölgede pişik ve benek benek kızarıklık döküyor.