Lalin9898 Fatos_tekeeva dolaptan cikarttjm biraz sicak su kattim icine yarim biberon bile icmedi tadina baktim vermeden eksilik acilik yoktu
Fatos_tekeeva Lalin9898 belki bebeğiniz aç deildir 🤷🏻♀️ yada garip gelmiştir süt büyük ihtimalle bozulmuştur
Badeninannesi07 Lalin9898 ay Allah’ım yorumlari görünce🤦 annem kardeşime sizin gibi mecbur kaldığı için bir haftalık acık sütü vermişti tadında kokusunda hiç birşey yoktu. Bu kadar korkutmayin kendinizi lütfen hiç bişey olmaz merak etmeyin içiniz ferah olsun
Lalin9898 Badeninannesi07 icimi rahatlattiniz bende mecbur kaldim esim gorevde biz ipsiz sapsiz bi köydeyiz alma imkanim yok kendim cikip dolaptakini verdim
Badeninannesi07 Lalin9898 kuzum hiç birşey olmaz takılma 13 aylıktı kardeşim hiç unutmam annemin göğüsleri çok yara olmuştu damarlar tikanmisti gece kalktığımızda kardeşim çok ağladığı için mecbur vermiştik annemin hemen hastaneye götürmüştü babam onlar gelene kadar ben devamlı o sütü vermistim 🥰
Nazoo_00 Ben de kullaniuorum bir kaç gün, hemn bitmiyor açılan süt, kokusunda değişiklik yoksa iyidir
agns Lalin9898 bozuk sütün kutusu şişer baya hava var gibi olur ben bide bozuk mu diye tadına bakmak yerine lavaboya dökerim bide koklarim bozuk süt akışkan olmaz hafif jel kıvamında olur merak etmeyin şimdi herşey sahte ömrü uzun eskiden 2 güne ekşirdi bu arada ben çocuklarıma market sütü hiç vermem balgam yapıyor süt denedim
Eylul5375 Lalin9898 Bozuk değildir canım o bi sakin ol azıcık birşey içmiş hem azıcık bile içmese sonuçta bozuk birşey kokar yada bi acılık olur ama yoktu diyorsun kendini boşu boşuna suçlama bence yani belki benimde şuan mamam olmasa mecburiyetten bende vercem sen annesin sonuçta o an şartlar onu gerektirmiş bozuk olsa evet niye veriyorsun düşüncesiz misin derdim ama tadına bakmışsın çocuk mışıl mışıl uyuyormuş kendini hala suçluyorsan bi daha vermezsin olur biter içini ferah tut
agns Lalin9898 uyandırdı canım tabi ki ama şunu söylemek istiyorum bu kadar düşünüp başında sabahlayip kendi kendini yiyicegine Dr götürseydin keşke ikinizede g gunah
nurelem Lalin9898 dolapta 5 günlük olan açılmış sütü kendim bile asla icmemde kullanmada yani direk çöpe atarım. 2 gün içinde tüketilmeli bence bir daha vermeyin.
-Livasmom- Lalin9898 tadinda kokusunda bi değişiklik yoksa korkma rahat ol bende veriyorum 3 gun bekleyen sütü ağzını iyi kapatinca dolapta bisey olmuyor. Günlük taze sütü nerden bulcaz 5kg sut alip 2 kilosunu yogurt yapiyorum 3 kilo pişirip dolaba atiyorum kavanozlara koyup hicbisey olmuyor