normalde açılmış sütü en fazla 2 güne tüketilmesini uygun görüyorlar ama bende 4 günlük bekleyen sütü değerlendiriyorum valla ne yalan söyliyim zatem tası veya kokusundan anlaşılır hem dolapta bekletiyoruz dışarda değil sonuçta sıcak bi yer olsa tamam da ama şimdi bizi topa tutmaya gelirler 😀