Sinemisssss benim 10 gün gecikti bundan daha belirgin bir çizgi vardı buradaki herkes hayırlı olsun var dedi kan verdim negatif çıktı sonrada geldi zaten ama sizde hiç belli değil çizgi bende korunuyordum panik oldum çok ama Allahtan korktuğum başıma gelmedi