Oğlum 4 aylık gece 12 1 de uyur ben de telefona dalarım ve aşırı zaman hızlı geçiyor şimdi olduğu gibi saat 5 falan uyuyorum eşim 7 de gidiyor bende oğlumu emziriyotum birlikte uyuyoruz arada uyanıyor emiyor tekrar kendi kendine oyalanıp uykuya kalıyor öğlen 1 de anca uyanıyorum çünkü tv de açamıyorum kalkıp napsam diyorum yatak sıcak inşlhh havalar düzeltilirse uyanırım sanıyorum geçen yaz öyleydi oğlum da bana benzemiş 😜 ama aşırı baş ağrısı yaşıyorum depresyondayım sanki