Busrazehra aha bu ben. Bende diyodum ki bukadar uykuyu seven tek ben varım heralde. 😬 yani sana ümit vermek isterdim şöyle yap böyle yap diye ama uykuyu sevme olayı hiç ama hiç değişmezmiş insanda. Bazı insanları öldürsen 7 den sonra uyumaz bazılarıda işte öldürsen uyanmaz😬 ben uyanıyorum mecbur ama nasıl bana sor tek gözü kapalı geziyorum oğlumu öğle uykusuna yatırana kadar sonra onunla birlikte tekrar uyuyorum. Bazen o oynarken halının üzerinde uyuyorum 5-10 dk. Hatta iş yerindeyken hastayım diye revire gidip uyumuşluğum var😬 ciddi depresyon yapıyo bende uykusuzluk