Zeynep-mina12 Woody benim kızımda Koç ☺️Çok güzel bi anneliğiniz var 🌸herkesin etrafında sizden birtane olmalı👌
Woody Zeynep-mina12 Yaaa çok teşekkür ederim. Çok sag olun Tabi ki mukemmel, super, hatasiz bir anne değilim ama iyisini, doğrusunu öğrenmeye ve ona gore hareket etmeye çalışıyorum diyelim 🙈
Deletedmom8453 Fenty Demin dedim ki annecim bitmiş bak süt artık sana yetmez falan. Hı hı diye diye yavaş yavaş sokuldu yattı kucağıma bitmiş diyorum gülüyor tamam hadi kalkalım dedim anne maammaaaaaa aaaac diye bir bağırdı 😂😂😂😂 of dedim al
Woody Deletedmom8453 öyle durumlarda hemen sevdiği seylerden ver. Ben hiç abur cubur vermemistim mesela. Meme dediginde çubuk kraker vermeye baslamistim. Bazen kuruyemis. Evee surekli kek var zaten çok seviyor diye. Sevdiği meyvelerden falan. Bi de kosarak gidiyorum oyun gibi falan.. Kaynayıp gidiyordu🙄😀
Zeynep-mina12 Deletedmom8453 hayatı çok tiye alan bi tip gibisiniz ☺️Ne bileyim öyle hissettim yorumlarınızdan falan
Deletedmom8453 Fenty Eşim diyor ki bu seni bırakmaz emzir falan dedim 2 yaşını geçsin bırakcam gel 2.5 yapalım onu diyor ahhahaha dedim suuusss😁😁😁
Deletedmom8453 Woody Hepsini yapıyorum kraker ağzında emmeye çalışıyor bu seferde Ahahhahahah hayal et bak o acı tabloyu 😁😁😁😁
Fenty Deletedmom8453 Yaza doğru daha kolay olur dışarı falan çıkar emme süresi kısalır en azından dışarı da unutur evde de sen zaten halledersin.
Woody Deletedmom8453 kapat kapat 😀 ya zor gibi geliyor farkindyim ama birkaç sefer kararli olunca, o da ısrarcı olmadi
Zeynep-mina12 Deletedmom8453 güzel birşey tabiki ☺️3 günlük dünya siz İzmirli misiniz yoksa iş nedeniyle mi menemendesiniz
Aalya Woody benmki de bir gün ıcınde bitti zaten çok emen bir bebek değildi.son günlerde gunde iki kez e düşmüştü.gece de emmıyprdu. Ben de çok sevıyodm emzirmeyi bebegımın aksine bir bağ vardı aramızda . Üzüldüm uzun süre 💖 15.5ayda bıraktı benm kızda
Eliftoprak44 NunuDudu mamayla büyüyenlerde bağ olmuyor mu yani. İlla emzirmek mi gerek. Çok yanlış düşünüyorsunuz
Woody Eliftoprak44 Bence tekrar okuyun aradaki bu bağ emzirdiğim için değildi. Bunu anlayınca kalbim sakinledi
NunuDudu Eliftoprak44 bu konuda duyar kasacağınız en son kişilerden biri olabilirim. Okuduğunuzu anlamadınız ya da dikkatli okumadınız sanırım.Bir kadının anne olmak için doğurmaya ihtiyacı yok bana göre gönülden sevmek bağlanmak karnında büyütmekle bile elde edilemiyor bazen. Kaldı ki emzirmeden bağ oluşmuyor diyeyim. O bağ emzirsende mama ile beslesende farketmez hep seninle.
meyaski Woody Sürece nasıl başladınız? Ben de Eylül’de ise başlayacağım. Çalışma saatlerim henüz belli değil. Ama emmeyi biraz azaltmak istiyorum ben de zorlanmaması için. 16 aylık olacak ise başladığımda.