Woody yaaaa😢 ben 2 ay emzirdim sonra kilo alamadı Dr tavsiyesi ile mamaya başladık mama-meme şeklinde gittik ama biberon rahatlığına alışında emmek istemedi 6 aya kadar zorla emzirdim neler yaptım neler sütyen askına oyuncaklar bile taktım sırf emsin diye duygulandım bak şimdi fotoğrafı bile var o anın 😢 hep içimde kaldı 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum ama olmadı 6. ayın sonunda birgün son emzirişimdi bilmiyordum bunu çok üzülmüştüm çok ağlamıştım bende sizin gibi bitti mi yani şimdi demiştim aramızdaki bağ kopacak diye düşünürdüm hep saçmalık 🤦🏻♀️ama çok şükür sağlıklı bi bebekti şimdi 3 yaşında ve bana aşırı düşkün eskiden annem uyuturdu, yemek yedirdi hiç sesini çıkarmazdı ama şimdi 1 yıldır annemlerle yaşamamıza rağmen yani her gün beraber olmalarına rağmen karnı acıksa annem yedirsin, uykusu gelse annem uyursun, tuvalete gitse annem yaptırsın asla başka birini kabul etmez 😂 demem o ki benim gibi emziremediği için üzülen anneler varsa benim gibi ya aramızdaki bağ koparsa annesi gibi hissetmezse diye düşünenler varsa 3 yaşından bildiriyorum sakın böyle düşünmeyin tam tersi bazen kaçacak delik arıyorum artık bi derin nefes almak istiyorum ama yok bakkala bile yanlız gidemiyorum bensiz 5 dakika bile durmuyor 😂😂