Yenidoganbakimi
benimki de 2. aya girdi, dün beşiğinin aparatlarını yıkamıştım , yerini yadırgadı hiç uyumadı , o kadar alıştırmışım ki beşiğine , orada bakıyor uyuya kalıyor , arada kucağıma almadan beşiğinde konusuyor seviyorum , maşallah yapısından mı, bilmeden alıştırmamdan mı koyunca kendi kendine uyuyor ,sadece atak dönemlerinde kucağımda uyuyor