Safakkinayer kronik migrenim war 15 yıldır kusmani tavsiye ederm kendi olmaması sen bir şekilde cnku baya rahatlatır bnm çok ağır geçiyor iğneler serumla ilaçlar falan bu aralar maşallahı war stresli değilsem çok hafif atlatıyorum bir insanjn baş ağrısı gibi o benm için bir ödül gibi:)) ataklarım bazen 3 gün sürüyor kesntisz ozmaan bitiyorum işte