Bende tam aksine kreşi öneririm benim oğlum çok çekingendi benden başkasına asla gitmezdi işine geldigi gibi davranır bir bakar bir bakmaz komut isterse alır istemezse hiç bişey yaptiramazdim ama kreşte arkadaş sayesinde çok çok açıldı hemde etkinliklerle daha eğlenceli çocuk haline geldi