Mommysharkdoodoodoodoo Arslann saçma gelecek ama en son 3 yıl önce 9 TL’ye takımını aldım. Ucunu hijyenik şekilde yıkıyorum süngerleri de kaynar suda bekletiyorum sonra soğuk suda 3 yıldır bir daha almadım
DilaraT maysa-19 ne alaka savas baslayali 10 gun oldu, dolar yil basindan beri rekor seviyede artista
maysa-19 DilaraT savaş başlayalı on gün oldu yağ bugün 200 TL oldu.savas daha başlamadan zaten zamlar başladı.ihtimal üzerineyken savaş çıkar diye zam sinyalleri yandı.onun onceside zam bahanesi dolardı salgındi.
BuzluKahve Arslann benzin 20 liraya dayandı. Yediğimiz ekmekten içtiğimiz suya, evdeki tek iğneye kadar her şeyin maliyetini en çok etkileyen sey akaryakıttır. Balık baştan kokar, hükümet benzine bu kadar zam yaptıkça her şey daha da beter olacak.
Cik Arslann Dışarı bağımlı bir ülke haline geldiğimiz için normal bunlar daha iyi günlerimiz yağı bile rusyadan alıyoruz ayçiçeği bolluğu varken memlekette teknoloji ve bilim gelişmedikçe daha çok şey ithal etmek zorunda kalırız böyle böyle bitirecekler savaş sadece topla tüfekle olmuyor artık saraylar yapacağımıza bilim insanı yetiştirmek için memlekette bir çaba olsaydı bunlar gelmezdi başımıza
sarmaliklahana Arslann Asıl bebek için olan bütün ürünler de fiyatlar almış basını gidiyor cünkü mecbur alınacak yani 🥴 bu kafa yapısı var.