Bugün burun aspiratörü aldım 17,99 fiyat geçen aldığımdada aynıydı yalnız içinde 12 tane vardı bugün aldık 17,90 10 adete düsürmüsler bezler deseniz aldı başını gidiyor valla nolcak bilmiyorum böyle insanlara ne geçirsek kâr diyolar onu geçtim bebek eşyalarına bari yapmasınlar ya alan var alamayan var