simiyyy geçen sene güneş sigortadan (sonradan türkiye oldu) genel sağlık yaptırmıştık. Biraz pahalıydı ama çok memnunduk. Taksim acıbadem’e kadar gittim, 15 lira ödeyip çıktım. Bu sene allianz tamamlayıcı var. Üç kişi 3 bin lira gibi bişey ödedik. Genel sağlık sigortası kadar olmasa da iyi işte 🥲