simiyyy tabi oldukca memnumum,gecerli olmadigi hicbir yer ile karsilasmadik. Hele bebegimde cok cok ise yaradi,kalca usg,isitme,her ay kontroller vs derken karda bile olduk acikcasi. 14 yildir muhakkak yaptırıyoruz,iki de buyuk kizim var. Hepimiz oldukca faydalaniyoruz,