Aman Allahım ne kadar acımasız yorumlar var 😃 herkes saldırmak İçin yer aramış resmen
bir anne kızı İçin anı olsun diye bir organizasyon düşünmüş ve fikrinizi sormuş
yani bana neler yapabilirim diye fikir verin demiş yaptığımı sorgulayın dememiş
Gerekli mi gereksiz mi dememiş
bana göre de yorucu telaşlı benim altından kalkamayacağım bişey ama herkese göre aynı değil
lütfen bu kadar kırıcı olmayalım ya ☺️