Merhaba güzel anneler :) kızım henüz 4 aylık 6 ay kinasi yapmayı düşünüyorum değişik ve güzel fikirleri olan varsa rica etsem benimle paylasir misiniz ? Saat 2gibi mevlüt yaparım mevlüt bitince kınası olur dedim sizce nasıl olur ? Ayrıca masa süsleme hediyelik yada giyilecek şeyler. Fikrinize ihtiyacım var şimdiden çok teşekkür ederim bebislerle sağlıklı ömürleriniz olsun 🤲🙏🧿😘