ardaninannesii Annem-33 ah ah sen yine öğlen geliyorsun ben 6 buçuk aylık oğlum var sabah 8 akşam 5 30 mesai de oluyor 8 de evde oluyorum sadece tek yaptığım oğlumla ilgilenmek eşim vardiyalı çalışıyor o 8 4 olduğunda yemek ve bulaşık başkda birşey yapamıyorum hafta sonu görümcem gelip çoçuma bakıverirse ancak öle dün kahve içmeye geldi bi kahve içtik ben hemen banyo yaptım çalışan annelerin işi gerçekten çok zormuş sabah ayrı bi telaş akşam ayrı bi telaş sabah kalkıyoruz emzirme alt alma üst değiştirme koştur koştur bakıcıya bırakıp işe gidiyorum Allah’tan eşim 4 12 olduğu zamanlarda işe bırakıyor beni yoksa her gün geç kalırım bugünlerde geçiçek diye avutuyorım kendimi bakalım inşallah geçtiğinde benden eser kalır 😂😂
Ece1213 Annem-33 benim evde ikizlerim var 8 yaşında ha buyukler kızım 17 aylık ama ben evdeyim öyle olunca evim hep temiz dir sürekli temizlik yapıyorum sen çalışıyor musun olduğu kadar cnm
Annem-33 AtaVeAnnesii valla ev kredimiz olmasa ücretsiz izine ayrilirdim..Makul fiyatta yardımcı aradik daha bulamadım,bide çok utanıyorum evi nasıl temizletecem diye
AtaVeAnnesii Annem-33 Hafta bir gelicek birini bulursanız emin olun çok rahat edersiniz düzene giriyor.
mamanveutdormir Annem-33 ev silme süpürme işini robot süpürgeye bırakıyorum hafta da 10 günde canım isterse dip köşe süpürüyorum. çamaşırlar banyoda bikaç dağ yığını oluyor sonra toplu yıkıyorum peşpeşe kurudukça hepsini asıp kaldırıyorum ütü yok eşim ne giyecekse o an ütüler giyer. canım yemek yapmak istyorsa halim varsa yapıyorum yoksa eşime bi mesaj işten gelirken alıyor bişeyler. bulaşık içinde makina var. arada canım isterse hamaratlık gelirse buzluğa poğaça pide lahmacun ne bulursam stok yapıyorum 😂 düşe kalka idare ediyorum. bazen çok bunalıyorum tüm gün ağlıyorum depresif takılıyorum sonra geçiyor iyi geliyor..
Annem-33 mamanveutdormir disardan yemeye para dayanmıyor ya ..Allahtan kahvaltıyı bu ara wsim hazırlıyor gece cocuga bakiyor rapor aldi da ..Ama o işte iken tam bir çöküntü..Bakalım ne olacak bu gidişle yakında yıllık izine cikRim gibi aşırı yorgunum hsta olacam diye korkuyorum..belim aşırı agriyor şuan
ardaninannesii Annem-33 bazı yaşı geçmiş insanların benden daha genç olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayaamam bende 23 yaşındayım ama kolumu kaldıracak halim kalmıyor nedense
BARTUMOM Annem-33 benimde 14 aylık oğlum var bende yarım gün çalışıyorum ben öğlen çalışmayı tercih ettim eşim 7 buçukta ise gidiyor bende 8 8 buçuk gibi kalkıyorum sabahtan tüm işlerimi topluyorum yatak döşek evi supuruyorum yemeği yapıyorum oğlumun kahvaltısını yaptırıp öyle çıkıyorum evden gelincede oğlumu parka çıkarıyorum falan evi sadeleştirmeye gidin evdeki tüm ıvır zıvır süs eşyalarını kaldırdım koltuğa halıya örtu aldım bisey dökülünce hemen atıyorum makinaya 2 parça eşya olsada hemen ütuluyorum kuruyan eşyayı hemen katlayıp yerine koyarım asla biriktirmem böyle bir düzen kurdum şimdilik yolunda gidiyor evim her zaman düzenidir fırsat buldukça buzluğa köfte börek falan atıyorum hazır olsun diye
Annem-33 BARTUMOM ben koltuğa örtü sermek işini kaldirdim ..o örtü aşka hiç düzenli durmuyor hep dağınık oluyor sadece koltuk duruyor öyle.. biblo çiçek vs zaten yom evimde sevmem ama amerikan mutfak hiç iyi değil ya daima düzenli olmak zorunda
mamanveutdormir Annem-33 para konusu öyle haklısınız ama inanın manen çöktüğümü hissettiğimde pra falan umrumda olmuyor benden çocuğumla geçireceğim zamandan daha değerli değil diyorum ne para ne ev işi.. Allah yardımcınız olsun sizinde aileniz yakınsa onlardan yardım isteyin arada bi gelsinler evi toparlamaya yardım etsinler o bile çok iyi gelir
Deletedmom00881 Annem-33 valla bacım bende de 3 çocuk var saldım artık, olan bana oluyor yapıyorum arkamı dönüyorum yine aynı
aksam_ Annem-33 ben de evden çalışıyorum haftanın 6 günü bende. Bugün artık sinirden ağladım. Ev sürekli dağınık. Kızım 15 aylık sürekli ev dağılıyor topluyorum dağılıyorum dip köşe temizlik desen zaten yapamıyorum çalıştığım. Çok boğuluyorsum son günlerden. Her bebekli ev böyle midir diyorum içimden az önce mutfağı süpürdüm mesela :/
Busemertt Annem-33 amacınız ev işini bitirmek olursa bitiremezsiniz bitiremedikçe rahatsız olursunuz. Önce bunu bi kabullenmek gerek biraz zaman alıyor ama bebekten önce olduğu gibi ev derli toplu asla olmuyor 😂 çamaşırlar dediğiniz gibi bazen makinede kalıyor bazen çamaşır askısında yıkandığına şükür. Yemek bol yapıyorum 2-3 gün yiyecek kadar. Çeşitten çok besin değerine bakıyorum emzirdiğim için yeterliyse bitmiştir ekstra çeşit vs yapmıyorum. Benim oğlum yaka iğnesi gibiydi ilk 3 ay asla inmedi ne uyurken ne uyanıkken. 3 ay eşim ne kadar yapabilirse o kadardı herşey. Şimdi 6 aylık oldu yaptığım işler de dikkatini çekiyor izliyor. İş yapacaksam kendimi duvardan duvara çala çala hızlıca yapıyorum ki oğlum sıkılmadan bitsin. Ki yaptığım iş de sadece silip süpürmek toz almak wc banyo. Derin temizlik lüks şuan 😂 canları sağolsun elbet büyüyecekler çok takmamak lazım onlara yetecek kadar temiz olsa yeter ev elalem umrumda değil 😂
katatonia Mesela çamaşır, yemek gibi öncelikli işleri yapsanız? Her gün bi oda temizlemeseniz ya da temizliğe ayırdığınız vakti azaltsanız? Hep onu da yapalım bunu da yapalım istiyoruz ama ne 24 saat yetiyo ne enerji.
Nkgenc Annem-33 bir çalışan anne olarak aynı durumdayım artık olduğu kadar yapıyorum çok işin içinden çıkılmazsa bir yardımcı ayarlayın ayda bir kez bile gelse kapı cam detaylı temizlik yapsa yeter kendinize iyi bakın anne mutluysa çocuk mutlu eş mutlu 😊 sevgiyle sağlıkla kalın
Yaduuu Annem-33 yemeği fazla yapıp 2 gün yerseniz ertesi gün ne pişirsem derdi olmaz.yada birgün yemek günü yapın buzluğa atın pratik olur. Çıkartıp ısıtıp yersiniz. Kek börek atarsanız buzluğa yanınızda goturursunuz ve acıkınca yersiniz . Halı örtüleri var onlardan alsanız direkt makineye atar yikarsiniz halı silme derdiniz kalmaz. ☺️ Aklıma bunlar geldi.