Ay ordan oraya ev işi yetişmiyor..2 buçuk aylık bebegim var ,çalışıyorum süt iznim var..Sabah 8 de çıkıp oglen 1 buçukta geliyorum..Cocuga şuan eşim bakiyor ,normalde alt komşum..Eve gelir gelmez yemek işine girisiyorum ve bu arada çok aç geliyorum yol 40 dk sürüyor..Habire yemek yaparken yiyorum..Sonra bulaşık sonra evi topla ,ocağı sil derken yemek yeniyor yine bulaşık..Halıları sildim haftasonu ama oğlum sag olsun kusuyor ve yine eskiye dönüyor bidaha siliyoruz ..Bir ev hep mi dağınık olur yaaa 😞Sabah işe giderken süt sagma, kahvalti ve cocugu bezle doyur falan ..Eşime diyorum sadece cocuga bak iş yapma diyorum gelince yardım et diyorum ..Cocuk durursa ediyor..Çamaşırlar yikaniyor seriliyor ama 3 gün askıda kaldığı oluyor toplayıp dürmeye sıra gelmiyor..İşleri takip edemez oldum..Bir de spinal.oldum belim aşırı ağrımaya başladı beş dakka eğilip i yapamiyorum..Bu işleri nasıl yetiştirecm?hergun bir oda temizliyorum yine başa dönüyor nasıl.oluyorsa ?Artık alternatif çözüm ariyorum