Benim 1bucuk yaşında ki bebeğim sadece 1 gün ateş oldu geçti 9 yaşındaki oğlum da aynı şekilde 1gun ateş oldu biz eşimle baya ağır geçirdik çocuklara bişey olmadı.ama koronadan 1ay sonra bazı çocuklarda mis c hastalığı oluyormuş büyük oğlumda 1ay sonra o çıktı çok kötü bı hastalık 10gun hastanede yattık şükür geçirdik ama çok zor gunlerdi. Koronadan 1 ay sonra inatçı geçmeyen ateş olursa ihmal etmeyin 18 yasa kadar çıkabiliyomus çocuklarda Allah’ım kimseye yaşatmasın