Merhabalar sevgili annelerim, geçen hafta babamızın korana testi pozitif çıktı izolasyona aldık kendinizi eşimin karantinası bitti fakat o süreçte bize bulaşmadı çok şükür daha sonra ben temizlik yapayım derken üşüttüm sanırım 50 günlük oğlum var keyfi yok sabahtan beri ateşi yok 36.5 civari hep ama sabahtan beri bir inleme söz konusu. Bebeği koranaya yakalanan annelerim bebeklerinizde belirtiler neydi?