Ayazinannesiseyda Eslemesra rica ederim karadut özü de deneyebilirsiniz ben onu da veriyorum sabah kalkinca bir kaşık onu öğle arasında da tahin üzüm pekmezi veriyorum
Eslemesra Ayazinannesiseyda bebegım 10 bucuk aylık bı sorun olmaz de mı karadut özü alerjik degil de mı
Eslemesra Kubra4745 kendimi tek sanıyordum galiba cok üzülüyodum yemıyo dıye ama herkes bu donemde aynıymış demek kı canım sabretmek lazım 🤷♀️
Eslemesra Kubra4745 ay evet tek sorunum bu. Zayıf olacagını dusunıyorm yemeyınce midesi daha yemek ıstemeyecek sanıyorm
Kubra4745 Eslemesra yok yok yer inşallah düzeliyor 9. Aya girdik bir yedi bir yemedi o süreden buraya kadar geldik 4 dişi çıktı bu sürede kolay değil bizim dişimiz ağrıdğında yemek iştahımız nasıl gidiyor pek anlamıyorz hiç bebekleri 😅
Eslemesra Kubra4745 haklısın canım ya biz buyuk oldugumuz halde bizim dişimiz agrıyınca dayanamıyoruz ama bebeklerın dayanmasını bekliyorz onların kı daha zor 🥺