Melake atak değil canım, seni tanıyor artık o yüzden öyle. Annesini istiyor belli ki🥰 YouTube da osman gönülal doktoru izliyorum. Çok yardımcı oluyor gerçekten. Her dediyi de doğru valla. Biz 4e yeni geçtik. Mesela 3ayımızda çok şey keşfettik: başını yukarı kaldırma, ellerini birleştirme, annesini artık tanıyor biliyorum. Bana bir başka bakıyor. Seninki de öyle bence. Büyüyorlar 🥰🙏🏻😍