Melake Bebeğim 80 günlük az kaldı 3 aylık olmasına birkaç gündür devamlı ilgi istiyor kucak istiyor kendi kendine durmamaya başladı atak mı yaşıyoruz acaba?
1Beybiletto Melake canım bu aylar normalmiş herkes öyle diyor hatta 4 aya kadar normal kucak istemesi seni istemesi falan , benimde aynı 98 gunluk
Familyboy Melake ilk 3 ay hayata adapte olmaya çalışırmış bebekler bu yüzden kucak istemesi ilgi beklemesi normal şeyler
Hacerust Melake dur bir bismillah en az beş ayına kadr benim kız kucağımda ln inmedi herkese kulak yıkadım her ağladığı da kucağıma aldım pişman değilim şu an istesem bile kucağımda durmuyor 🤕
simiyyy Hiçbir bebek başladığı gibi gitmez ve bebeklerin %90ı kendi kendine oyalanmaz canım. Atak haftasına giriyorsunuz siz şuan
Melake Familyboy biliyorum tabikide devamlı kucağımda zaten sadece 2 gündür farklı bi huysuz uykusuda gelse huysuzluk yapıyor
Melake Hacerust hayır zaten kucağımda devamlı sadece atakmı yasıyoruz onu merak ettim. Elbette alıcam evladım 9 ay karnımda tasımısım 9 ayda kucağımda tasırım önemli değil. Biliyorum anneyi istediklerini.
meraklibiranne Melake valla çoğu zaman eşim varken yada bir şeyle ilgilendiğini gördüğüm an ne buluyorsam yapıyorum ilgilenme süresi de 5 dk hemen kucaaakk