Mstfaslhnalprsln12 minikturta benimde dün eşim almış biryağ 144 tl ye daha 1 hafta önce 119 tl idi diğer marketlerde yokmuş du yağ a101 bim şokta
ikiPrensesAnnesi20 minikturta A101 den yağ 1,25 L yağ 10 liralık alış verişe 26 lira yani 5 litresi 104 liraya geliyor markası orkide eşim sabah gitti 12 tane aldı
Cangul minikturta canım alabilirsen un şeker al bugun a101 e gittim bağıra bağıra şeker un yarın zam gelecek dedi
minikturta Gul-42 valla bende de stokta son 1 tane vardı yine de yemeksepetinden indirim gelmiste 3 litre 66ya sipariş verdim rabbim alamayana yardım etsin
dandiniko Minikbirkalp iyi oluyor aslında. Belki ülkmizdeki üretim yapanların kıymeti bilinirde ülke şahlanır
Minikbirkalp dandiniko yani olması gereken de koca ülke olarak millete muhtaç oluyoruz neden bizim ülkemizde üretilmiyor imkanımız mi yok hence gayette var
2cocukannesi__ Gul-42 kız anammmmm bu saatten sonra beni kimse tutmasın hahahahaha benim arkadaşım var kızartma kek poğaça bilmem ne habire yapıyor yag yetişmiyor dedim yeme yapma sende 😀
Gul-42 2cocukannesi__ ay yok onları yapmam ya cnm ısterse pastaneden alırım😀bı surı yag gıdıo kek bıle yapmıyorum😂