Leventinannesiii Tosbik1406 niye sizinki insanlar atlıyor bilmiyorum okadar kişi neguzel yorumlar atmış içinizdeki Kürt ney bilemedim
Leventinannesiii Tosbik1406 ha bu arada benim sayfamdan çık senin sayfanı kontrol ettikten sonra tek kötü yorum yaptığın kişi ben deil misim belli ki
maysa-19 Leventinannesiii o kadar uzgunumki yani yağ alamadım diye değil.demekki gerçek bı kıtlık olsa bundan beter olcak bir kilo yağ ya bir kilo yağ yok.sepetleri fulleyip almışlar.
Leventinannesiii maysa-19 ben ağladım hiç biyerde yok yağ ve evde de yağın azalmış durumda bakicaz 1 kilosu 45 lira falan diyorlar
maysa-19 Leventinannesiii malesf yani surda var al diyebilsem keşke ama hiç bir yerde yok.ve sürekli fiyat güncelleniyor
Leventinannesiii maysa-19 canım boşver onu sayfasına girdim kavga etmediği insan kalmamış bizim tarzınızda deil ,🥰
Tosbik1406 maysa-19 iyide şuan kıtlıktan değiliz lütfen abartıp insanların pskolojisini bozmayın ya olumlu düşünün azıcık
maysa-19 Leventinannesiii valla bomboş çağırıp ne dicemki.pahali satana bişey yaparlarmi cidden çocukta vardı yanımda uğraşmak istemedim.bu kârı yiyemesinler inşallah hatam zıkkım olsun dedim ciktim
maysa-19 Leventinannesiii ya böyle bı kitle türemiş burda.bisey diyorsun bunami guluyon ,bunami agliyon ,bunami kiziyon neyin kafası anlamadım.sanki o kitle karar merci onlar en dogrusu
Tosbik1406 Leventinannesiii öylemi canım aaa senin tarzın nasıl? İnsanlara iftira atmak mı tarzın yok canım ben almıyım öyle karakterde olmaktansa öleyim daha iyi